Cotroceni

Puţini ştiu că linia de cale ferată dintre Cora Lujerului şi Plaza România, e graniţă de cartier, taie Capitala, iese din Bucureşti prin Gara CFR Progresul, împarte în două Parcul Natural Comana şi se opreşte la Giurgiu. De-al lungul timpului, drumul de fier a fost lungit şi inţesat cu terminale ce au alimentat garnituri de tren cu containerele fabricilor socialiste. Secretele sale nu se opresc aici. Dacă Gara CFR Progresul este cunoscută de majoritatea bucureştenilor, pentru că reprezintă şi punctul terminus pentru multe mijloace de transport în comun, cea de-a doua gară de pe bătrâna linie ferată, care încă mai există spre deosebire de cea de la Dealul Spirii, este ascunsă de ochii lumii. A trebuit să o caut pe hartă, să-mi fac un traseu bine stabilit ca în cele din urmă să o găsesc cu ajutorul… poliţiei.

Siguranţă şi încredere în „No Man’s Land”

leave your comment


Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *